Klachtenprocedure Raedshuys Bedrijfsjuristen B.V.

Raedshuys Bedrijfsjuristen B.V. stelt zich ten doel om u op de best mogelijke wijze van dienst te zijn. Mocht uw ervaring echter niet naar wens zijn, dan stellen wij uw feedback zeer op prijs. Uw input wordt zorgvuldig bekeken en gebruikt om onze dienstverlening verder te verbeteren.

Informatie en contactgegevens

Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op uw klacht of feedback. Wij verzoeken u om de volgende gegevens te verstrekken, zodat wij uw klacht correct kunnen registreren en afhandelen:

  • Uw volledige naam
  • Dossiernummer (indien van toepassing)
  • Telefoonnummer waarop u van maandag tot en met vrijdag bereikbaar bent
  • (E-mail)adres
  • Een gedetailleerde omschrijving van de klacht
  • Eventuele suggesties voor de oplossing van de klacht
  • Relevante correspondentie of documentatie met betrekking tot de klacht, indien beschikbaar

Onze procedure is als volgt:

  • Binnen twee (2) werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ontvangst.
  • Wij stellen u op de hoogte van de persoon binnen Raedshuys Bedrijfsjuristen B.V. die verantwoordelijk is voor de behandeling van uw klacht.
  • Wij streven ernaar om binnen veertien (14) dagen een passende oplossing voor uw klacht te bieden. Gedurende dit proces houden wij u regelmatig op de hoogte van de voortgang van het onderzoek.

U kunt met ons in contact komen via 088-700 73 50 of via jurist@raedshuys.nl
U kunt uw klacht ook per post indienen. Dit kunt u toezenden aan:
Raedshuys Bedrijfsjuristen B.V., Parallelweg 2b, 6411 ND Heerlen.

Geschillenregeling

Indien u na de behandeling van uw klacht niet tevreden bent met de afhandeling, heeft u de mogelijkheid om de klacht in te dienen bij Incassoklacht.nl. Deze organisatie zal het geschil overeenkomstig hun eigen geschillenregeling behandelen.

Bezwaar tegen Vordering

Indien u een brief of e-mail van ons heeft ontvangen en van mening bent dat de vordering onterecht is, verzoeken wij u om binnen de termijn die in de brief of e-mail is vermeld, contact met ons op te nemen. Uw dossierbehandelaar zal vervolgens inhoudelijk reageren op uw bezwaar en u verder informeren over de afhandeling.